Ang kinabuhi ug mga huna huna nako... My life and my thoughts....

Sunday, April 13, 2008

Mga Kausaban... Part 1

Sa akong pag puyo diri sa Japan...adlaw adlaw mabantayan nako ang mga kausaban sa ako kinabuhi diri i komparar sa kinabuhi nako sa Cebu. Mao kini akong na mat-an na mga kausaban...


1) Karon automatic na ko mo ingon ug "sumimasen", dili na "excuse me"
2) Mas paspas nako no lakaw, kung tawagon nako "japanese power walk"
3) Mo inum nako ug tubig gikan sa gripo...ug feel sad nako ang lasa sa ilang tubig...
4) Pag tangtang sa sapatos una mo sulod sa usa ka balay...bisan pinoy pa ang tag-balay...
5) Pag "segregate" sa basura...karon pa jud ko naka sabot sa pag ka importante sa segregation
6) Anad nako sa turo turo na pamaagi sa pag palit ug pag kaon...kung sa cebu pa mo ingon ka "kani, kani, kani" diri sa japan mo ingon ka "kore, kore kore"....duol ra sa dali ra hinumduman
Kung ang kani - kore, ang kana - sore, ang kato - are.... dali ra hinumduman kung huna huna-on nimo ana...
7) Nakat-on ko luto ug usa ra ka "burner"...mao na kinahanlan ka mag plano una ka mo sugod ug luto...
8) Mo salig ug tawo (basta japon? hehe)...2 ka adlaw ni labay ni palit ko ug pagkaon sa mcdo...naa koy sinsiyo na bilin sa cashier na mga 20 yen.....gi gukod jud ko sa gawas para mahatag nila nako ako sinsiyo...
9) Mag gamit ug lotion....para dili mo uga ang panit...wala jud ka choice....kay maka uga jud ni bugnaw...
10) Karon na naa ko sa layo mas ma storya na nako ako mga higala..pama-agi sa chat

ang sumpay sa sunod nasad....

No comments: